seo-webdesign
Posted on /by Bright Square/in online marketing, webdesign

Waarom SEO en Webdesign twee handen op één buik (moeten) zijn!

WAAROM SEO EN WEBDESIGN TWEE HANDEN OP ÉÉN BUIK (MOETEN) ZIJN!

In een vorig artikel spraken we over zoekmachine-optimalisatie of ‘Search Engine Optimization’, of kortweg SEO, een geheel van technieken om bovenaan de resultatenlijst van zoeksites zoals Google, Yahoo of Bing te eindigen.  Belangrijk  om een hogere trafiek naar de website te genereren met, als het even kan, online verkoop tot gevolg. Maar dat wist u ongetwijfeld al. Nu, SEO staat niet op zichzelf, het gaat samen met webdesign en als ze goed samengaan, dan krijgt u de beste zoekresultaten voor jouw website. We overlopen even in dit artikel wat hiervoor belangrijk is.

Read more

Bezoekers
Posted on /by Bright Square/in online marketing, webdesign

Waarom heeft mijn website weinig bezoekers?

WAAROM HEEFT MIJN WEBSITE WEINIG BEZOEKERS?

Een website is een vereiste voor succes en goede verkoopresultaten voor jouw zaak of bedrijf op korte en lange termijn. Daar twijfelt niemand nog aan. Maar wat als je website weinig tot geen bezoekers heeft? Een website op zich volstaat dus niet, laat dat duidelijk zijn. In dit artikel gaan we op zoek naar het waarom en vooral het hoe van hoge bezoekersaantallen. De sleutel tot meer klanten, meer omzet, kortom, succes!

Read more

Posted on /by Bright Square/in webapplicaties, webdesign

Het belang van een goed onderhouden WordPress website

HET BELANG VAN EEN GOED ONDERHOUDEN WORDPRESS WEBSITE

Je website is een niet te onderschatten tool en een vereiste voor succes op korte en lange termijn. Daar twijfelt niemand nog aan. Met een website haalt je bedrijf betere verkoopresultaten. En wat moet je doen om je WordPress-website up-to-date te houden? Is dat belangrijk? Op deze vraag gaan wij graag even dieper op in.

Read more

Posted on /by Bright Square/in fotografie & video

Wat kan goede fotografie voor uw bedrijf betekenen?

WAT KAN GOEDE FOTOGRAFIE VOOR UW BEDRIJF BETEKENEN?

Wat had u gedacht? Dat u zelf foto’s neemt voor uw website, uw brochure, uw events of uw producten? De tijd van ‘homemade’ foto’s is voorbij, de digitalisering staat niet stil en daarom, mensen zoeken en vinden u steeds meer online, zijn professionele foto’s een must. Zonder maakt u geen schijn van kans om de prospect binnen te halen. Mooie foto’s, in lijn met uw branding en uw merk, creëren een elan, klanten en prospecten zullen u belonen met conversie en aankopen. In dit artikel gaan we dieper in op het waarom van goede – lees professionele – foto’s.

Read more

brochure
Posted on /by Bright Square/in copywriting, drukwerk, logo & huisstijl

Waarom een brochure nog steeds impact maakt

WAAROM EEN BROCHURE NOG STEEDS IMPACT MAAKT

De technologische evolutie staat niet stil, in alle sectoren dringt dit diep door in alle sectoren en veroorzaakt ontwrichting. We spreken ook wel van digitale disruptie. Wie niet mee is, is gezien. Wat dan te denken van een brochure en de titel van dit artikel: heeft het zin om een brochure te hebben? U denkt misschien, dat heeft geen zin meer. Iedereen doet zaken via het internet, waarom toch nog een papieren versie? Niets is minder waar. Een brochure maakt nog steeds indruk en dat leggen we je graag uit in dit artikel.

Read more

indruk maken
Posted on /by Bright Square/in copywriting, drukwerk, logo & huisstijl, online marketing, webdesign

Hoe maak je een goede eerste indruk bij je prospect?

HOE MAAK JE EEN GOEDE EERSTE INDRUK BIJ JE PROSPECT?

Je hebt het ongetwijfeld al zelf ervaren: je hebt maar één kans om een eerste goede indruk te maken en dat bepaalt of je een commerciële relatie zal hebben of niet. Iedereen weet dat het zo is, maar hoe  doe je dat dan? Wij gaan er in dit artikel even dieper op in.

Read more

marketing en branding
Posted on /by Bright Square/in copywriting, drukwerk, logo & huisstijl, online marketing, webdesign

Waarom een reclamebureau aannemen voor je marketing & branding

WAAROM EEN RECLAMEBUREAU AANNEMEN VOOR JE MARKETING & BRANDING?

Het klinkt wellicht vertrouwd als je dit leest: ‘s nachts nog snel een aantal zelfgemaakte brochures of flyers printen voor een beurs of zelf een e-mail in mekaar boksen voor jouw klanten en prospecten. Of zelf een ‘homemade’ website online plaatsen  met een boodschap die verloren gaat en  die door jouw doelgroep niet gevonden wordt.  Jammer toch. U verliest veel tijd en de kosten lopen hoog op: het duurt te lang en uiteindelijk krijgt u geen of nauwelijks nieuwe klanten. Uw reclame en marketing verdienen beter! In dit artikel geven we je inzicht in wat een reclamebureau doet en wat je kan verwachten.

Read more

AdwordsVSFacebook
Posted on /by Bright Square/in online marketing

Google Adwords VS Facebook Ads

GOOGLE ADWORDS OF FACEBOOK ADS?

Wat werkt het best voor uw website of webshop? Google Adwords of Facebook advertenties? Een goede vraag! Google Adwords kan snel je business boosten, ook Facebook geeft goede resultaten, alles hangt echter af van je product of dienst en de doelgroep die je wil bereiken. In dit artikel geven we je inzicht in de beide platformen en hoe ze tewerk gaan bij zoekmachine-adverteren. We staan ook even stil bij de voorwaarden voor succes.

Read more

facebookpagina
Posted on /by Bright Square/in online marketing

Hoe maak je een professionele facebookpagina?

HOE MAAK JE EEN PROFESSIONELE FACEBOOKPAGINA?

Zoals we reeds eerder vertelden, een Facebook bedrijfspagina is een ideaal hulpmiddel om nieuwe klanten te vinden en je bedrijf en je merk sterker in de markt te zetten. Facebook is de ‘place to be’ voor ondernemers en bedrijven. Dat is duidelijk, maar hoe maak je een professionele bedrijfspagina? Wat zijn de volgende stappen eenmaal je klaar bent om de pagina op te starten? Hoe je een bedrijfspagina opstart op Facebook hebben we vroeger besproken, hier leggen we je graag uit hoe je een professionele bedrijfspagina maakt. Lees hier onze tips en tricks.

Read more

rebranding
Posted on /by Bright Square/in logo & huisstijl, online marketing

Waarom rebranding soms nodig is

WAAROM REBRANDING SOMS NODIG IS

Een sterk merk is een belangrijke factor tot succes. En soms is het ook nodig om een sterk merk een update te geven of te moderniseren. We spreken dan van rebranding, als een doorslaggevend element van het merk een wijziging ondergaat door een nieuwe merknaam, een wijziging in het logo of het kan ook gaan om een nieuwe boodschap die beter past in een aangepaste merkbelofte. De bedoeling is natuurlijk om de kernboodschap van het merk opnieuw sterker in de verf te zetten en de klanten of prospecten beter te bereiken. Hier geven we jou het waarom van een rebranding.

Read more