Rebranding
Rebranding-strategie
Ook al heb je een geslaagde branding met een duidelijk verhaal, op een zeker moment – de business staat niet stil – moet je een rebranding overwegen. Het kan dan gaan over een nieuwe naam, een nieuw logo of een nieuwe huisstijl. Maar dat is niet alles. Met rebranding kunnen we ook je merkverhaal of je merkbelofte opnieuw helemaal op punt zetten. We geven je verhaal opnieuw diepgang en laten het beter aansluiten bij je doelgroep. Dat doen we met straffe copy, kleuren, typografie en nog veel meer.
We luisteren naar jou en we zorgen ervoor dat de waarden van jouw merk via beeld, boodschappen en campagnes de klant of prospect bereiken. Vaak is een naamsverandering helemaal niet nodig (het gaat dan om logo & huisstijl en/of branding). In sommige gevallen wel. We zoeken samen met jou naar het juiste evenwicht. Zodat je merk up-to-date is en je verkoop stijgt.
Een nieuw hoofdstuk
voor je merk
Met onze aanpak, schrijven we een nieuw hoofdstuk voor je merk. Een stevige boost met een nieuwe, verfrissende stijl, die mooi aansluit op het verleden maar ook duidelijk een nieuw begin inluidt. Je klanten waarderen een nieuw begin en je prospecten ontdekken een stijl die helemaal past bij jouw merk. Je omzet en verkoop varen er wel bij. Lees hieronder wat services zoals logo & huisstijl en branding voor jou kunnen betekenen.
rebranding voor jouw bedrijf?
Laat je gegevens hier achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Voor
Na
Voor
Na
Voor
Na
Voor
Na
Voor
Na
Voor
Na
Voor
Na
Voor
Na
Rebranding en meer
Rebranding staat voor een aanpak die vertrekt vanuit de essentie van je merk. We begrijpen welke waarden je aan de klant of consument wilt communiceren. Wilt u nog een stap verder gaan?
Met concepting bedenken we een concept gebaseerd op de waarden van uw bedrijf, die wij vertalen in een samenhangend, visueel geheel doorheen al uw communicatie.
Hebben we je aandacht?
Laten we samenzitten voor jouw rebranding! Bel ons of vul het contactformulier in en wij zorgen voor de rest.