Rebranding

Rebranding-strategie

Ook al heb je een geslaagde branding met een duidelijk verhaal, op een zeker moment moet je een rebranding overwegen. Het kan dan gaan over een nieuwe naam, een nieuw logo of een nieuwe huisstijl. Maar dat is niet alles.

We luisteren naar jou en we zorgen voor een nieuw, helder verhaal dat de waarden van jouw merk via beeld, boodschappen en campagnes tot bij de klant of prospect brengt. Vaak is een naamsverandering helemaal niet nodig (het gaat dan om logo & huisstijl en/of branding). In sommige gevallen wel. We zoeken samen met jou naar het juiste evenwicht. Zodat je merk up-to-date is en je verkoop stijgt.

Voor Na

Een nieuw hoofdstuk
voor je merk

Met onze aanpak, schrijven we een nieuw hoofdstuk voor je merk. Een stevige boost met een nieuwe, verfrissende stijl, die mooi aansluit op het verleden. Bekijk hieronder enkele van onze logo rebranding realisaties.

Voor

Na

Rebranding Mundo Cyclo

Voor

Na

Rebranding ICONcept

Voor

Na

Logo All Set Projects

Voor

Na

Rebranding Kegels & Co

Voor

Na

Logo Van Moer

Voor

Na

Rebranding Mijnboete

Voor

Na

Rebranding Running Store

Voor

Na

Rebranding Brasschaats Badhuis

Rebranding en meer

Rebranding staat voor een aanpak die vertrekt vanuit de essentie van je merk. We begrijpen welke waarden je aan de klant of consument wilt communiceren. Wilt u nog een stap verder gaan?

Met concepting bedenken we een concept gebaseerd op de waarden van uw bedrijf, die wij vertalen in een samenhangend, visueel geheel doorheen al uw communicatie.

Hebben we je aandacht?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Scroll naar top